Връщане и гаранция
За да направите връщане, моля свържете се с нас единствено и само по имейл: contact@thenap.bg
Какви са опциите за връщане?
Тип връщане |
Срок |
Важи за |
Условия |
Гаранция за сън |
30 дни |
NapPillow™ / NapPillow Junior™ |
Продуктът може да е използван. |
Право на отказ |
14 дни |
Всички продукти |
Продуктът трябва да е в търговски вид. |
Връщане на част от поръчка |
До 14/30 дни |
Ако сте поръчали повече продукти |
Цената се преизчислява спрямо останалите. |
Гаранция за сън
ВАЖНО: Когато се възползвате от нашата Гаранция за сън, е нужно да ни изпратите имейл, а НЕ да се обаждате, тъй като така или иначе ще ви помолим да изпратите имейл с детайлите на поръчката. Това ни позволява да обработим заявките по реда им на получаване и да избегнем недоразумения. След като ни изпратите имейл относно желанието си за връщане, ще получите товарителница за безплатно връщане.
Като потребител имате 30 дни да тествате продуктите, описани по-долу, считано от деня на получаване на пратката от офис на куриера или на домашен адрес.
Гаранцията ви позволява да използвате продуктите, включени в Гаранцията за сън до 30 дни. Ако решите, че продуктите не са подходящи за вас, свържете се с нас на contact@thenap.bg. Ще получите товарителница за безплатно връщане и пълно възстановяване на сумата за продукта, независимо от състоянието му.
Ако възглавницата не се окаже перфектната за вас и решите да я върнете, тя няма да бъде изхвърлена, а ще бъде дарена на старчески дом.. TheNap има дългогодишно сътрудничество с подобни организации в Дания, а сега подобни проекти за помощ ще бъдат разработени и на територията на нашата държава.
Кои продукти са включени в 30-дневната Гаранция за сън:
- NapPillow™ - Перфектната възглавница*
- Детска възглавница NapPillowJunior™ (2-12 г.)
Право на отказ
Като потребител имате 14-дневно право на отказ при покупки от нашия сайт. Срокът започва от деня на получаване на пратката от офис на куриера или на домашен адрес. Ако сте поръчали няколко различни продукта в една поръчка, но те се доставят поотделно, срокът започва от деня на получаване на всеки отделен продукт.
Това означава, че имате 14 дни от получаването, за да ни уведомите, че желаете да се откажете от покупката. Можете да изпратите имейл на contact@thenap.bg
Нашият екип се стреми да отговаря на въпросите ви по имейл в рамките на 24 часа всеки работен ден от 9:00 до 16:00 часа.
Отказ от част от покупката
Ако сте закупили няколко продукта от нас, можете да върнете един или повече от тях, дори да са купени заедно. Ако сте се възползвали от нашата отстъпка за количество и върнете 1 от 2 възглавници, ще заплатите пълната цена за възглавницата, която задържате.
Пример: Закупили сте комплект от 2 възглавници на промо цена 179 лв. (вместо 2 х 99 лв. = 198 лв.). Решавате да върнете едната. В този случай задържаната възглавница се преизчислява по редовната ѝ цена – 99 лв. Ще ви възстановим разликата: 179 лв. – 99 лв. = 80 лв.
Връщане
От деня на получаване на пратката имате 14 дни за да върнете продукта (30 дни, ако продуктът е включен в нашата гаранция за съня). Когато ни уведомите, че желаете да върнете продукт, ще ви изпратим данни за връщане. Продуктите за връщане трябва да бъдат предадени в офис на куриера в рамките на 7 дни от получаването на товарителницата.
Не приемаме пратки, изпратени с наложен платеж.Възстановяваме сумата за връщане по банкова сметка в рамките на 5 до 7 работни дни от деня, в който сме получили върнатата от вас стока.
При връщане на продукта, моля приложете описание на проблема.
За предпочитане на лист хартия, където накратко сте описали евентуалния проблем и сте посочили номера на поръчката. Това ни помага да разбираме нуждите на клиентите и да подобряваме продуктите си.
Адрес за връщане:
Адрес: гр. Варна, ул. Прилеп 87, Бий Гардън, ет. 3, офис 28
тел. 0879964242
МОЛ: Валерия Сандхолт
имейл: contact@thenap.bg
ВАЖНО:
Моля обърнете внимание, че не се приемат пратки, изпратени без предварително съгласуване. Връщането на продукти е възможно само след като се свържете с нашия отдел за поддръжка и получите товарителница за връщане.